نبرد سیف القدس، نشانگر آزادی قریب‌الوقوع قدس شریف است

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۵ کد : ۳۴۸۱ اخبار دفاعی اخبار ملی اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۸۱
نبرد سیف القدس، نشانگر آزادی قریب‌الوقوع قدس شریف است

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) در جمع فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش‌های پشتیبانی شهید سرلشکر فیض‌الله امانی نیروی زمینی گفت: «ما در تحقق وعده‌های الهی کوچک‌ترین تردیدی نداریم و می‌دانیم که حق بر باطل و ظلم و ظالم پیروز خواهد شد و ظالم و باطل نابود خواهند شد.»

وی ادامه داد: «روزی که رهبر روشن ضمیر ما وعده دادند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، خیلی‌ها شاید رسیدن روزی مثل امروز را با این سرعت تصور نمی‌کردند. صهیونیست‌ها که زمانی رؤیای تسلط بر منطقه را در سر می‌پروراندند امروز در نبرد با نیروهای مقاومت، مستأصل و زمین‌گیر شده‌اند و رؤیای نیل تا فرات به کابوس حفظ پادگان تروریستی رژیم صهیونیستی تنزل یافته است.» سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: «نبرد سیف القدس، نشانگر آزادی قریب‌الوقوع قدس شریف است. البته خائنان و سازش‌کاران منطقه بدانند که خون کودکان غزه، سازش‌کاران معامله قرن را غرق خواهد کرد و ما استمرار جنایات رژیم صهیونیستی را نتیجۀ تعلل و خیانت سازش‌کاران معامله قرن می‌دانیم.»

وی در ادامه مرکز آموزش پشتیبانی نیروی زمینی را یکی از مراکز مهم ارتش خواند و بر نقش این مرکز در تربیت و آموزش افسران، درجه داران و کارمندان در جهت تحکیم ارتش معنویت محور و سازمان یادگیرنده تأکید کرد. فرمانده کل ارتش همچنین در ادامه مبارزه با ناامید سازی که از ترفندهای دشمنان است را از وظایف اصلی همگان برشمرد و با استناد به آیات شریفه قرآن کریم، امید به آیندۀ بهتر را متکی به مبانی و آموزه‌های دینی و شواهد و قرائن موجود دانست.

وی همچنین بر نقش فرماندهان و استادان در تربیت و آموزش جوانان آگاه و بصیر برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب تأکید کرد. امیر سرلشکر موسوی در ادامه انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان را از ارزش‌های شناخته شدۀ ارتش معرفی و بر حفظ و اشاعه آن تأکید کرد.

منبع خبر: پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران

کلید واژه ها: ارتش ادامه آموزش سرلشکر کاران سازش کاران صهیونیستی رژیم صهیونیستی


نظر شما :