اجازۀ تعرض به اسرا را در زندان‌های رژیم صهیونیستی نمی‌دهیم

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۹ کد : ۴۵۶۳ اخبار امنیتی اخبار سیاسی اخبار اصلی اخبار منطقه ای
تعداد بازدید:۱۲۹۷
اجازۀ تعرض به اسرا را در زندان‌های رژیم صهیونیستی نمی‌دهیم

گردان‌های القدس شاخۀ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز سه‌شنبه (۱۶ شهریور ۱۴۰۰) در بیانیه‌ای اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد تعرض به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه یابد. در بیانیۀ کوتاه گردان‌های القدس آمده است: «به طور واضح و بدون هیچ گونه ابهامی می‌گوییم که مطلقاً اجازه نمی‌دهیم تعرض علیه اسرا ادامه یابد و اسرای خود را تنها نمی‌گذاریم و رهایشان نمی‌کنیم.»

در ادامۀ این بیانیه آمده است: «به دشمن می‌گوییم که نمی‌تواند ما را نسبت به انجام وظایف خود در قبال برادران اسیر ما باز دارد و همۀ گزینه‌ها در دسترس است.» پلیس رژیم صهیونیستی در پی فرار ۶ اسیر فلسطینی از امنیتی‌ترین زندان رژیم صهیونیستی موسوم به جلبوع، ۲۶۰ مرکز امنیتی در سراسر فلسطین اشغالی ایجاد کرد.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور ۱۴۰۰) موفق شدند از زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند. در پی این رویداد کم سابقه که یک شکست سنگین امنیتی را برای رژیم صهیونیستی رقم زد، مقامات صهیونیستی به این جمع بندی رسیدند که سیستم اطلاعاتی و امنیتی رژیم سست و رخنه پذیر است.

جنبش‌های مختلف فلسطینی اعم از فتح، حماس و جهاد اسلامی فرار اسرا را رویدادی مبارک نامیده و آن را شادباش گفتند و بسیاری از فلسطینی‌ها نیز در شهرهای مختلف کرانه باختری و نوار غزه به خیابان آمدند و با توزیع شیرینی و به صدا درآوردن بوق ماشین‌ها، ابراز خوشحالی کردند.

منبع خبر: ایرنا

کلید واژه ها: رژیم امنیتی رژیم رژیم صهیونیستی صهیونیستی امنیتی فلسطینی زندان جنبش


نظر شما :