نیروی هوایی ارتش قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای سایپا نمونه‌سازی می‌کند

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۴ کد : ۵۰۲۷ اخبار دفاعی اخبار ملی اخبار اصلی اخبار اقتصادی
تعداد بازدید:۱۰۵۷
نیروی هوایی ارتش قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای سایپا نمونه‌سازی می‌کند

در نشست مشترک روز یکشنبۀ (۹ آبان ۱۴۰۰) امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی»، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روند پیشرفت پروژه‌های مشترکی که بر اساس تفاهم نامه سال ۱۳۹۹، بین دو مجموعه آغاز شده، بررسی و تصمیم‌های لازم جهت تسریع در اجرای آن‌ها اتخاذ شد.

در این دیدار بر پیگیری و تسریع در اجرای پروژه‌های مشترک در حال اجرا، همکاری در زمینۀ تولید موتور تأکید شد. فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار اظهار کرد: «نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربازان جان برکف کشور همواره با کمترین امکانات، بیشترین رشادت‌ها و دستاوردها را از خود نشان داده‌اند.» وی افزود: «در گام نخست همکاری‌ها و براساس تفاهم‌نامۀ سال قبل بین نیروی هوایی ارتش و سایپا، پروژه‌هایی تعریف شده که در حال اجرا هستند اما آمادگی کامل داریم که تعداد این پروژه‌ها را افزایش دهیم. نیروی هوایی ارتش قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای سایپا نمونه‌سازی می‌کند.»

امیر سرتیپ واحدی اظهار کرد: «توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نیروی هوایی ارتش به ویژه در مجتمع اوج وجود دارد که می‌تواند بیشتر از گذشته در خدمت توسعۀ صنعت کشور به ویژه صنایع پیشران خودروسازی قرار گیرد.»

منبع خبر: پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران

کلید واژه ها: ارتش هوایی ارتش نیروی هوایی ارتش هوایی نیروی هوایی نیروی پروژه سایپا جمهوری جمهوری اسلامی


نظر شما :