پیشرفت‌های نیروی هوایی هیچگاه متوقف نشده است

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۶ کد : ۶۰۷۱ اخبار دفاعی اخبار نیروهای مسلح اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۴۹
پیشرفت‌های نیروی هوایی هیچگاه متوقف نشده است

امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی»، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه (۱۹ اسفند ۱۴۰۰) در شورای عالی فرماندهان نیروی هوایی که با حضور جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان نهاجا برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه با اشاره به رشد و پیشرفت نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: «ما در نیروی هوایی به دنبال حرکت به سمت نوآوری و پیشرفت روز افزون هستیم که بی شک با وجود جوانانی متخصص و متعهد این اهداف دست یافتنی است.»

امیر سرتیپ واحدی افزود: «امروز وظیفۀ حفاظت و صیانت از میهن عزیزمان ایران است. بی‌شک این هدف والا و الهی نیاز به پشتکار و کار جهادی دارد. آنچه ما پیش روی خود داریم و تنها به آن فکر می‌کنیم، پیشرفت و ترقی کشور عزیزمان ایران به خصوص در صنعت هوایی است. در این راه جوانانی متعهد و متخصص در نیروی هوایی الهی با گام‌هایی استوار آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند.» وی تصریح کرد: «پیشرفت‌های نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه متوقف نشده است، بلکه کارکنان این نیرو با عزمی مضاعف و با روحیه‌ای انقلابی و جهادی تا به امروز دستاوردهای بسیاری را برای کشور به دست آورده‌اند. از این رو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حرکت به سمت جهاد تبیین و با توجه به اهتمام ویژه نسبت به این موضوع، وظیفۀ ما تبیین دستاوردها و عملکرد این نیرو در تمامی حوزه هاست. همانگونه که نیروی هوایی یکی از اولین‌ها در تمامی حوزه‌ها بوده، در این حوزه نیز باید نقش خود را به خوبی ادا کند و جهاد تبیین را یکی از اولویت‌های خود بداند.»

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: «ما در نیروی هوایی بر این باور هستیم که شروع کار این نیرو از ۱۹ بهمن ماه هم‌زمان با بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) است و کارکنان این نیرو با عزمی راسخ و روحیه‌ای بالا نسبت به سال‌های گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.» وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به خصوص شهیدان سانحه هوایی تبریز اظهار کرد: «شهدا طلایه‌داران انقلاب اسلامی هستند که با غیرتی مثال زدنی در برابر متجاوزین و استکبار جهانی ایستادند تا آزاده باشند. بی‌شک امنیت و آرامش امروزمان را مدیون چنین انسان‌های پاک سرشت هستیم.»

منبع خبر: خبرگزاری دفاع مقدس

کلید واژه ها: هوایی نیروی هوایی نیروی اسلامی انقلاب اسلامی انقلاب پیشرفت نیرو


( ۱ )

نظر شما :