سلاح حزب‌الله راه‌حل آزادی لبنان است

تعداد بازدید:۱۰۰۳
سلاح حزب‌الله راه‌حل آزادی لبنان است

شیخ «نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان روز یکشنبه (۲۲ اسفند ۱۴۰۰) در سخنانی اظهار داشت: «نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب‌الله در سطح مردمی در مقایسه با بسیاری از گروه‌های سیاسی بسیار جلوتر است. ما با رأی مردم وارد پارلمان می‌شویم. قدرت سلاح مقاومت در چارچوب معادلۀ سه گانۀ ارتش، ملت و مقاومت که لبنان را از رژیم صهیونیستی آزاد کرد همچنان تا زمانی که خطر وجود دارد، پابرجاست. سلاح حزب‌الله هیچ روزی مشکل نبوده است بلکه همچنان راه‌حل آزادی لبنان است، اما آمریکا مشکل است چرا که خواهان استعمار لبنان است.»

وی دربارۀ گروه آمریکا در این انتخابات گفت: «این‌ها از جامعه مدنی وابسته به سفارت آمریکا و شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی هستند که خودشان را به طرح آمریکا فروختند. این‌ها شعار‌های آمریکا و خواسته‌هایش را تکرار می‌کنند. گروه آمریکا خواهان لبنان ضعیف و لبنان بدون مقاومت هستند و می‌خواهند رژیم صهیونیستی گزینه‌های سیاسی‌اش را در نهاد‌های لبنان اجرا کرده و در همه چیز دخالت کند. این گروه لبنان وابسته به طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که آوارگان سوری در لبنان را برای فشار بر سوریه نگه می‌دارند. این گروه می‌خواهند طبقۀ فاسدی که حافظ منافع آمریکا هستند در لبنان بمانند. ما به آن‌ها می‌گوئیم این ملت مقاومت و شرف و پیروزی است و ما خواهان لبنان آزاد و مستقل هستیم.»

نعیم قاسم تأکید کرد: «ما نمی‌پذیریم تسلیم شویم و به آمادگی خود ادامه می‌دهیم تا رژیم صهیونیستی ناامید شود. آمریکا و مزدورانش باید از تسلیم‌سازی لبنان ناامید شوند. لبنان پایدار با شهروندان خود همواره سربلند باقی خواهد ماند. ما همواره در میدان هستیم. ما به عهد خود وفا می‌کنیم و ما باید همگی به انتخابات برویم.»

منبع خبر: شبکۀ العالم

کلید واژه ها: لبنان آمریکا گروه صهیونیستی رژیم صهیونیستی رژیم مقاومت


نظر شما :