شهید صیاد نمونه مدیرت و فرماندهی مطلوب

شهید صیاد نمونه مدیرت و فرماندهی مطلوب

تعداد بازدید:۱۰۷۰
شهید صیاد نمونه مدیرت و فرماندهی مطلوب

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی روز یکشنبه (۲۱ فروردین ۱۴۰۱) در مورد جایگاه و ویژگی های شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد یک سرباز واقعی و راستین برای دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور بود.

شهید صیاد از لحاظ شخصیتی تمام ویژگی های یک فرمانده و یک مدیر خوب را در ابعاد مختلف در درون خود داشت یعنی از نظر دانش نظامی، خلاقیت، ابتکار، بصیرت، ولایتمداری، شجاعت، سلحشوری و اخلاصِ در درون می توانیم بگوییم که شهید صیاد شاهد تمام این ویژگی ها درون خود بود.
وی افزود: شهید صیاد به عنوان یک فرمانده نمونه و مدیر نمونه همواره مطرح است و برای تمام کسانی که با این شهید والامقام کار کرده اند، همیشه به عنوان یک الگو قرار دارد. شهید صیاد نمونه تمام ویژگی های بارز یک فرمانده و مدیر بود.

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: شهید صیاد محور تعامل، همکاری، وحدت و انسجام میان نیروهای مسلح بود و این موضوع بسیار ارزشمند است

امیر دریادار سیاری گفت: در عملیات های بزرگی مانند عملیات های مختلفی همچون حصر آبادان، فتح المبین و بیت المقدس که در مقابل رژیم بعث انجام شد و ما توانستیم دشمن را شکست دهیم، شهید صیاد شیرازی محور کار بود و محور تعامل، همکاری، وحدت میان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و بویژه مردم بود.

وی گفت: شخصیت این شهید بزرگوار با توجه به حساسیت ها و ولایتمداری و دلسوزی های این شهید بزرگ نسبت به مردم و میهن اسلامی همگی مورد توجه دشمن قرار گرفت و دشمن به دنبال کسانی می رود که نقش بزرگ و اساسی را در وحدت و انسجام نیروهای مسلح و مردم دارد و متاسفانه حادثه ترور این شهید رخ داد.

معاون هماهنگ کننده ارتش یادآور شد: شهادت شهید صیاد نیز موجب وحدت و انسجام و موفقیت تمام نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران است. امروز تمام ویژگی های شهید صیاد در آموزشگاه ها و دانشگاه ها مورد توجه قرار می گیرد و به نسل جوان و آینده ساز ارتش جمهوری اسلامی ایران منتقل و تدریس می شود تا انسان هایی در نیروهای مسلح ساخته شوند که راه سرخ شهدا را که این گونه موجب سرافرازی ایران اسلامی هستند، ادامه دهند.

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی ارتش

کلید واژه ها: شهید شهید صیاد شهید صیاد شیرازی صیاد صیاد شیرازی ارتش کننده ارتش هماهنگ کننده ارتش معاون هماهنگ کننده ارتش ارتش جمهوری


نظر شما :