ستون پنجم‌ دشمن در جنگ اقتصادی نباید قسر در برود

ستون پنجم‌ دشمن در جنگ اقتصادی نباید قسر در برود

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶ کد : ۶۱۹۷ اخبار دفاعی اخبار ملی اخبار اصلی اخبار اقتصادی
تعداد بازدید:۱۲۸۱
ستون پنجم‌ دشمن در جنگ اقتصادی نباید قسر در برود

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه (۲۳ فروردین ۱۴۰۱) در سیزدهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، اظهار کرد: مردم کمک کننده اصلی این رزمایش هستند اما ستاد فرمان اجرایی فرمان امام، آستان قدس رضوی و کمیته امداد در این راه نقش اساسی داشتند و مجموعه سپاه نیز مسؤول بسته بندی و پخش این کمک ها است.

وی با بیان اینکه مردم در ماه رمضان رغبت بیشتری برای کمک به نیازمندان حس می کنند، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) از امروز یک و نیم میلیون بسته معیشتی با اجرای رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: به برکت امام راحل و انقلاب اسلامی، اسلام در این سرزمین مقدس نمادی پیدا کرد و امروز انقلاب اسلامی همه دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

سردار فدوی بیان کرد: قدرت جبهه کفر نیز قبل و بعد انقلاب قابل مقایسه نیست؛ هر چه از پیروزی انقلاب گذشت به قدرت انقلاب افزوده و از قدرت جبهه کفر کم شد.

وی در ادامه افزود: پس از دلاوری‌های دهه ۶۰ کسی جرات نکرد به مرکز انقلاب اسلامی چپ نگاه کند و یک تیر به عنوان جنگ به طرف ایران بزنند این به جهت عظمت و قدرت در اثر دلدادگی به انقلاب اسلامی است. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: هر روز به دلدادگان انقلاب اسلامی اضافه شده و می شود و دشمنان ما در جبهه کفر ضعیف تر شدند.

سردار فدوی با اشاره به تلاش‌های دولت مردمی برای حل مشکلات کشور بیان کرد: دولت می‌تواند مشکلات و مسائل اقتصادی را نیز براساس قواعد قرآنی حل‌وفصل کند و این مهم تحقق‌پذیر است.

وی تصریح کرد: دشمنان دریافته‌اند با ابزار جنگ نظامی نمی‌توانند از عهده انقلاب اسلامی برآیند حتی ممکن است شکست بخورند و از این‌رو با جنگ اقتصادی به‌دنبال دستیابی به اهداف خود هستند، البته در این جنگ نیز ستون پنجم‌های دشمن بیکار ننشسته‌اند و محتکران و مقابله‌کنندگان با طرح‌های دولت در مسیر سروسامان دادن به اوضاع، ستون پنجم‌های جنگ اقتصادی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: در جنگ نظامی ستون پنجم دشمن بلافاصله پس از شناسایی اعدام می‌شوند، بنابراین در جنگ اقتصادی که به مراتب ابعاد گسترده‌تری دارد، نباید ستون پنجم‌ها قسر در بروند.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

کلید واژه ها: انقلاب انقلاب اسلامی اسلامی جنگ جنگ اقتصادی سپاه فرمانده سپاه جانشین فرمانده سپاه سپاه پاسداران کمک


نظر شما :