یادمان‌های ارتش در طول سال، پذیرای زائران راهیان نور است

یادمان‌های ارتش در طول سال، پذیرای زائران راهیان نور است

تعداد بازدید:۱۱۵۰
یادمان‌های ارتش در طول سال، پذیرای زائران راهیان نور است

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۱) با اشاره به ضرورت تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: قرارگاه راهیان نور ارتش پس از ابلاغ سلسله مراتب فرماندهی به سرعت کار خود را در جهت نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس آغاز کرد و امسال نیز پذیرای زائران و به‌ویژه نسل جوان کشورمان بوده است.

وی با بیان اینکه یادمان‌های ارتش پیش از شیوع بیماری کرونا همواره دایر بوده‌اند، افزود: قرارگاه راهیان نور ارتش فعال است و در طول سال جاری نیز یادمان‌های‌مان آماده بازدید علاقه‌مندان است.

دریادار سیاری اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی هفت یادمان و چهار محل استقرار و نمایشگاه در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دارد که در طول سال با انجام فعالیت‌های فرهنگی، پذیرای زائران راهیان نور است.

وی گفت: برنامه‌هایی که ارتش در حوزه راهیان نور برگزار می‌کند، اعم از پرواز جنگنده‌ها، مانور هوایی، تمرینات دریایی و رزم زمینی همگی در راستای این است تا بخش کوچکی از تلاش رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به مردم و نسل جوان نشان داده و گوشه‌ای از آن خدمات و تلاش‌های خالصانه، تبیین شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: اگرچه نمی‌توان امروز ابعاد گسترده عملیات دریایی مروارید را به مخاطب نشان داد، اما تلاش می‌شود تا گوشه‌ای از مجاهدت‌های عزیزان در نمایشگاه دریایی خرمشهر به نسل جوان ارائه شود.

منبع خبر: خبرگزاری دفاع مقدس

کلید واژه ها: ارتش دفاع دفاع مقدس مقدس راهیان راهیان نور نور دریایی


( ۱ )

نظر شما :