توانمندی بی انتهای بسیج در گروه های جهادی تبلور عینی پیدا می کند

توانمندی بی انتهای بسیج در گروه های جهادی تبلور عینی پیدا می کند

تعداد بازدید:۱۱۷۲
توانمندی بی انتهای بسیج در گروه های جهادی تبلور عینی پیدا می کند

سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش جهادگران فاطمی که روز پنج شنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) با حضور فرمانده سپاه استان البرز، مسئولین استانی و حضور باشکوه جهادگران بسیجی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون در هر صحنه ای که الزام داشته پاسداری های لازم توسط سپاه و بسیج صورت گرفته است.
وی اذعان کرد: ۴۳ سال، خبیثان عالم در همه زمینه ها با انقلاب اسلامی دشمنی کردند و جنگیدند اما هیچ گاه نتیجه ای که می خواستند حاصل نشد زیرا همواره چنین بوده که خیل عظیم مردان، زنان، دختران و پسران جهادگر در بسیج سازندگی پای کار بودند و هر جا لازم بود به کمک هم نوعان خود شتافتند، پیروزی را از آن این ملت و دشمن را مایوس کردند و همواره در این مسیر موفق بودند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در سرتاسر کشور عنوان کرد: این گروه های جهادی بسیجی همچنان در عرصه های مختلف و در اقصی نقاط کشور فعال هستند و هر زمان هر مشکلی پدیدار شود با صدق و اخلاص پا در میدان گذاشته و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مشکلات به طور کامل برطرف شود.
سردار فدوی ادامه داد: این نیروهای جهادی هنگام بروز بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله، تاریخ ساز، پای کار می آیند و حماسه آفرینی می کنند و تا زمانی که مشکل برطرف نشده دست از تلاش بر نمی دارند؛ خداوند وعده داده که هر جا بندگانش این چنین پای کار باشند، خودش کمک می کند تا مشکلات برطرف شد و به راستی که وعده خداوند حق است.
وی اظهار کرد: مردم بارها مشاهده کرده اند که هرگاه بلایی طبیعی مانند زلزله خانه هایشان را ویران و آنها را آواره کرد این بسیجیان و بندگان مخلص خدا در کنار آنها حضور پیدا کردند؛ در حال حاضر نیز به برکت پای کار آمدن مردم و انتخاب دولت انقلابی و مردمی برخی از گرفتاری هایی هم که وجود داشت به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی در حال برطرف شدن است.
جانشین فرمانده کل سپاه مطرح کرد: با آغاز فعالیت دولت انقلابی، تغییرات اساسی در منابع مالی گروه های جهادی ایجاد شد که این تامین منابع، دست این جهادگران را به میزان وسیع باز می کند تا در عرصه ها و حوزه های مختلفی همچون عمرانی، سلامت و پزشکی، فرهنگی و آموزشی بتوانند بیشترین کارآیی را داشته باشند و بیشترین بهره را به مردم برسانند.
سردار فدوی با اشاره به حس نوعدوستی گروه های جهادی و نیروهای بسیجی در سرتاسر کشور عنوان کرد: برخی از این مشکلات و محرومیت ها در کشور نباید وجود داشته باشد زیرا در شان ملت عزیز و شریف ایران که در همه زمینه ها پای این نظام و انقلاب ایستاده اند نیست که در محرومیت به سر ببرند، پس بر ماست که به کمک دولت بشتابیم و برای رفع مشکلات باقیمانده گام های اساسی برداریم.
وی افزود: در حال حاضر گروه های جهادی در حال خدمات دهی و آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور هستند و این خوب نیست که در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی هنوز روستایی در کشور وجود داشته باشد که از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار نباشد اما در هر صورت به لحاظ عدم انجام تکالیفی که دولت ها بر عهده داشته اند این مشکل همچنان وجود دارد که با پای کار آمدن این دولت برطرف خواهد شد.
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: پس از رفع مشکل آبرسانی و تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای هدف، احداث راه های روستایی، تکمیل خانه ها و همه مواردی که نشانه هایی از محرومیت در کشور هستند از بین می روند و قطعاً در این مسیر سپاه و بسیج به منظور پشتیبانی از این گروه ها از توانمندی های خود بهره گرفته و تمام توان خود را به کار می گیرند.

منبع خبر: پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کلید واژه ها: انقلاب پاسداران انقلاب سپاه پاسداران انقلاب انقلاب اسلامی سپاه فرمانده سپاه جانشین فرمانده سپاه سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور


نظر شما :