توجه به علم و پژوهش موثرترین راه برای ارتقای توان رزمی است

توجه به علم و پژوهش موثرترین راه برای ارتقای توان رزمی است

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۸ کد : ۶۴۱۹ اخبار نیروهای مسلح اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۸۲
توجه به علم و پژوهش موثرترین راه برای ارتقای توان رزمی است

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی ارتش با تاکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش گفت: اگر با علم روز پیش نرویم به یقین از جهان دور خواهیم ماند و لازمه کسب علم‌های نوین، انجام تحقیق و پژوهش است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: لازمه کسب علم‌های نوین، انجام تحقیق و پژوهش است و توجه به این مهم موثرترین راه برای ارتقای توان رزمی است. وی با اشاره به اینکه لازمه کسب علم‌های نوین، انجام تحقیق و پژوهش است، افزود: استفاده از جوانان نخبه و جذب آنها در بدنه ارتش و بهره‌گیری از توانمندی آنان در تولید علم، موجب ارتقای توان دفاعی کشور خواهد شد.
امیر دریادار سیاری تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارتش باید به قطب تحقیق، پژوهش و تولید علم در کشور تبدیل شود که این امر با پرورش جوانان مستعد و انقلابی در این دانشگاه میسر خواهد بود.
در ادامه این بازدید که امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش نیز حضور داشت، امیر سرتیپ دوم پزشک رامین حمیدی فراهانی، فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات علمی، پژوهشی و اجرایی این دانشگاه ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

کلید واژه ها: ارتش پزشکی ارتش علوم پزشکی ارتش دانشگاه علوم پزشکی ارتش علم کسب علم لازمه کسب علم علم نوین


( ۱ )

نظر شما :