هدف دشمن، تضعیف عناصر انسجام و قدرت مردم یمن است

هدف دشمن، تضعیف عناصر انسجام و قدرت مردم یمن است

۰۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۳ کد : ۶۴۵۱ اخبار دفاعی اخبار اصلی اخبار منطقه ای
تعداد بازدید:۱۲۱۰
هدف دشمن، تضعیف عناصر انسجام و قدرت مردم یمن است

الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن روز شنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) در گفت وگو با یکی از رهبران و ریش سفیدان استان "إب" یمن افزود: هدف دشمن، تضعیف تمام عناصر انسجام و قدرت مردم یمن است تا سلطه بر آنها تسهیل شود. نمی توانیم بپذیریم که با تصمیمات آمریکا حکومت داری کنیم، یا اینکه خائنان و مزدورانی را قبول کنیم که می پذیرند تصمیم آنها توسط یک افسر عربستانی یا اماراتی گرفته شود.

رهبر انصارالله همچنین گفت که ما به عنوان ملت یمن به ادامه راه خود برای رسیدن به استقلال، آزادی و جلوگیری از دخالت خارجی‌ها ادامه می‌دهیم.

وی دو روز پیش نیز اعلام کرد که آمریکا پس از اطمینان از مزدورانش در اجرای برنامه ها در حضرت موت و المهره، اکنون به دنبال ساخت پایگاه در این دو منطقه است.

پیش از آن نیز برخی منابع یمنی اعلام کردند که امارات متحده عربی در ادامه همکاری با رژیم صهیونیستی، در زمینه ساخت واحدهای مسکونی و اجرای طرح شهرکسازی در جزیره سقطری در آب‌های جنوب یمن با تل آویو مشارکت می کند.

هدف از طرح امارات را گسترش حضور نظامی رژیم صهیونیستی در جزیره سقطری می دانند، به طوری که رژیم تل‌آویو به واسطه این اقدام تلاش می کند، ضمن به یغما بردن منابع زیر زمینی و فرسایشی کردن مقاومت در آن، این منطقه را به مرکز عملیات جاسوسی خود تبدیل کند.

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا

کلید واژه ها: یمن ادامه رژیم ساخت آمریکا اجرای


نظر شما :