دشمن با تهاجم فرهنگی و اقتصادی سعی دارد هویت مردم را بگیرد

دشمن با تهاجم فرهنگی و اقتصادی سعی دارد هویت مردم را بگیرد

۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۴ کد : ۶۴۶۶ اخبار اصلی اخبار فرهنگی اخبار قضایی
تعداد بازدید:۱۱۸۴
دشمن با تهاجم فرهنگی و اقتصادی سعی دارد هویت مردم را بگیرد

اجلاسیه شهدای حقوقدان غرب کشور روز شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۱) با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و به میزبانی استان کرمانشاه و حضور استان های همدان، مرکزی، لرستان، ایلام و کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: فضای معنوی و نورانی این مجلس کمک خواهد کرد که در درون خود با ارواح شهدای گرانقدر پیمان ببندیم و خدا را بر این پیمان خود گواه بگیریم که از پویندگان راه شهدا و از حافظین ارزشهای انقلاب اسلامی و مردم باشیم.

دادستان کل کشور گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و اقتصادی و تحریم‌ها سعی دارد هویت مردم را بگیرد.
دادستان کل کشور با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و نیز گرامیداشت فرا رسیدن حماسه غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر و اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود خصوصیت بارز و برجسته مردم استان کرمانشاه و دیگر مناطق مرزی در دفاع از انقلاب و نظام و کشور در دوران دفاع مقدس بیش از سایر مناطق نمایان است و حماسه هایی که مردم این مناطق آفریدند خاتمه آن در عملیات غرور آفرین مرصاد بود که دشمن را زمینگیر کردند و به ذلت و خواری کشاندند، این حماسه ها هرگز از خاطره تاریخ پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به نقش مردم در دوران انقلاب گفت: نقش مردم در پیدایش و استمرار انقلاب بی بدیل است. در این مسیر عده ای بودند که در هدایت مردم نقش آفرینی کردند و آن‌ها را به سمت ارزش‌ها سوق دادند و آن علما بودند.

منتظری افزود: نقش علما در زمان اختلاف افکنی دشمن در میان اقوام و مذاهب و رفع این اختلافات پررنگ تر است چرا که از بهره برداری های شوم دشمن جلوگیری می کند.

وی افزود: در طول تاریخ هیچگاه نقش مردم و رهبران و علما در پیدایش و استمرا یک انقلاب این قدر پر رنگ نبوده است و به همین خاطر نمونه انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا دیده نشده و نخواهد شد و اینها همه به برکت اسلام و شهدا است.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به دیگر تحرکات شوم دشمنان خصوصاً بعد از انقلاب و جنگ که بارزترین آنها تهاجم فرهنگی و اقتصادی است تصریح کرد: انقلاب ما در طول ۴۴ سال که با فراز و نشیب های فراوانی مواجه بوده است، در همه آنها هدایت و روشنگری حضرت امام و مقام معظم رهبری و هدایتگری های حکیمانه ایشان در کنار حضور ملت توانست از تمام گردنه های خطر عبور کند.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا

کلید واژه ها: انقلاب کشور دادستان کشور نقش دشمن دادستان دفاع


نظر شما :