بازدید تور مطالعاتی دانشگاه دفاع ملی کشور جمهوری اسلامی پاکستان از دانشگاه عالی دفاع ملی

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۲ کد : ۶۵۳۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۴۳
بازدید تور مطالعاتی دانشگاه دفاع ملی کشور جمهوری اسلامی پاکستان از دانشگاه عالی دفاع ملی

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه، هیئت ۱۹ نفره دانشگاه دفاع ملی ارتش جمهوری اسلامی پاکستان به سرپرستی سرلشگر راحت نسیم و به همراه وابستگان نظامی این کشور در جمهوری اسلامی ایران (سرتیپ عمران کاشف وابسته نظامی و دفاعی و ناخدا یکم خرم رشید وابسته دریایی و هوایی) در تاریخ ۲۱/‏۰۳/‏۱۴۰۱‬ از این دانشگاه بازدید نمودند.

در بدو ورود هیئت مذکور به جایگاه شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام نموده و توسط جانشین سابق و مشاور رئیس دانشگاه امیر دریادار دوم فریبرز قادرپناه و ریاست عقیدتی سیاسی و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل مورد استقبال قرار گرفتند و سپس به ساختمان هیئت‌رئیسه دانشگاه راهنمایی و رئیس هیئت مذکور با ریاست دانشگاه ملاقات نمودند. در این ملاقات رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ضمن خیر مقدم به هیئت مذکور، بر توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی تاکید نمودند.

این هیئت در ادامه بازدید با حضور ریاست دانشگاه در سالن جلسات شهید صیاد شیرازی حاضر شده در خصوص ساختار آموزشی و پژوهشی توجیه گردیدند. در اد امه از کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه و دانشکده‌های مدیریت راهبردی، امنیت ملی و دفاع ملی نیز بازدید نموده و پس از امضا دفتر یادبود و گرفتن عکس یادگاری و تبادل هدایا با بدرقه ریاست دانشگاه محل دانشگاه را ترک نمودند.

منبع خبر: مرکز ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه عالی دفاع ملی

کلید واژه ها: دانشگاه ریاست دانشگاه هیئت هیئت مذکور ریاست ملی دفاع ملی رئیس


( ۲ )

نظر شما :