پیام تبریک رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۴ کد : ۶۸۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۶
پیام تبریک رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل دانشگاه عالی دفاع ملی، سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت فرا رسیدن هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای را صادر نمودند. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی برخاسته از مردم در تاریخ پرافتخار نظام مقدس ج.ا. ایران، همواره نماد شجاعت و ایثارگری بوده و جایگاه نقش آن در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و بی شک تقدیم شهدای عرصه نظم و امنیت و مجاهدتهای بی وقفه ی این عزیزان توانسته است فضای امن و مناسب برای کار، تلاش و توسعه را در جای جای کشور فراهم آورد هفته فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران فرصتی است مغتنم تا از تلاش های شبانه روزی کارکنان این فرماندهی در ارتقای خدمات انتظامی برای تقویت امنیت اجتماعی، و نیز کسب موفقیت‌های بی‌بدیل در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی که رضایت فرماندهی معظم کل قوا مد ظله العالی را در پی داشت، قدردانی شود. اعتماد عمومی به فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران که حاصل عمل به تکالیف قانونی، همراه با رأفت و مهربانی می‌باشد، نشانه‌ای است از افزایش رضایتمندی مردم که راه را برای دستیابی این فرماندهی به "پلیس تراز انقلاب اسلامی" که از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است، هموارتر کرده است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظان نظم و امنیت کشور، مراتب قدردانی خود را از عملکرد موثر فرماندهی صدیق کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تمامی کارکنان خدوم آن فرماندهی به دلیل تلاشهای ارزنده در برقراری نظم و امنیت در جامعه اسلامی ایران انقلابی اعلام داشته و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی

سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم


   

 

 

کلید واژه ها: فرماندهی فرماندهی انتظامی ایران اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران انتظامی جمهوری اسلامی ایران ا ایران ج ا ایران اسلامی جمهوری اسلامی


( ۳ )

نظر شما :