بیانیه دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲ کد : ۶۹۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۵۸
بیانیه دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل، دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر نموده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهار سال از شهادت پر افتخار «مرد میدان» فرمانده بزرگ و پر آوازه سپاه قدس اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت و آمریکای جنایتکار بار دیگر، چهره واقعی خود را با ریختن خون پاک سردار عزیزمان و یاران مجاهدش عیان نمود. شهید سلیمانی عزیز که خود را «سرباز صفر ولایت» می‌نامید، هم در گفتار و هم در عمل نشان داد که از فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران پیروی محض می‌کند و ابومهدی المهندس در کنار شهید بزرگوارمان حاج قاسم سلیمانی با یک کار تشکیلاتی منسجم، فرقه‌ها و مذاهب مختلف عراق را متحد کرده و توانستند در مقابل جبهه شیطانی داعش با یک تشکیلات نظامی ارزشمند بایستند و اکنون تشکل‌های دانشگاهی با ادای دِین خود به مکتب پر نور شهید سلیمانی، راه و مسلک این شهید والامقام را که مسیری روشن و پر برکت است و مقصدی جز سعادت و عاقبت بخیری در پی ندارد دنبال می‌کنند. شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مبارزان و سرمشق ملت‌ها و مجاهدان راه دین و آزادی بود. وی عمق راهبردی جمهوری اسلامی و محور مقاومت را به سواحل مدیترانه و تنگه باب‌المندب رسانید و جریان پلید حکومت پوشالی داعش را در عراق و سوریه با تدبیر نابود کرد. شهید حاج قاسم سلیمانی که یکی از نمونه‌های بی‌بدیل انسان‌های عصر حاضر و اسوه برتر در این حوزه است، تا آخرین نفس، برای عزت و اقتدار این مرز و بوم مجاهدت کرد و با برچیدن غده سرطانی داعش، امنیت را به مردم منطقه هدیه نمود تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تمجید از مقام والای ایشان، خنثی کردن نقشه‌های نامشروع آمریکا در غرب آسیا را نمونه‌ای از تدبیر و شجاعت این شهید آسمانی برشمردند. شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی جز استیصال دشمنان خبیث ترجمه دیگری ندارد. قساوت قلبی و کینه جنایتکاران جهان پیش از انقلاب اسلامی سبب ترور علنی سردار دل‌ها شد؛ دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که خون شهید سلیمانی تزریق حیات مجددی در رگ‌های انقلاب اسلامی بوده و انسجام و وحدت ملی ملت ایران را دو چندان کرده است. او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود و بدون‌شک، دست انتقام الهی با یاری یاران مهدی موعود (عج) و نائب بر حقش، دامن عاملان این جنایت را به سختی خواهد گرفت و به زودی با نابودی رژیم منحوس صهیونیستی، سبب زمینه‌سازی مقدمات و شرایط ظهور حضرت بقیه اللّه الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه فداه خواهد شد.

کلید واژه ها: شهید شهید حاج شهید حاج قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم شهید سلیمانی سلیمانی قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی قاسم حاج قاسم


نظر شما :