در دیدار با جانشین ستادکل نیروهای مسلح مطرح گردید: تأکید بر تقویت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در افق طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۸ کد : ۷۱۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۸
در دیدار با جانشین ستادکل نیروهای مسلح مطرح گردید: تأکید بر تقویت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در افق طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل، سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه 1403/06/21 به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه عالی دفاع ملی با امیر سرتیپ آشتیانی جانشین ستادکل نیروهای مسلح دیدار نمود.

در ابتدای این دیدار، سردار احمدی مقدم، انتصاب امیر سرتیپ آشتیانی به عنوان جانشین ستادکل را به ایشان تبریک گفته و با بیان این مطلب که تجربه حضور ایشان در دولت در جایگاه کنونی می‌تواند ثمرات بسیار ارزشمندی را برای نیروهای مسلح به دنبال داشته باشد، از حمایت‌های شایسته ایشان از دانشگاه عالی دفاع ملی در دوران تصدی مسئولیت وزارت دفاع قدردانی نمود.

ایشان در ادامه، گزارشی کوتاه از فعالیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای و گسترش‌یافته دانشگاه در ابعاد مختلف زیرساختی، ابنیه‌ای، آموزشی و پژوهشی ارائه نموده و بیان داشتند که دانشگاه عالی دفاع ملی در طول سه سال گذشته، رشدی حداقل 4 برابری را در تمام ابعاد کارکردی خود ایجاد نموده و این روند همچنان با سرعت رو به گسترش می‌باشد.

امیر سرتیپ آشتیانی جانشین ستادکل نیروهای مسلح نیز ضمن تشکر از رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته در این دوره را در مقایسه با ادوار گذشته این دانشگاه «ممتاز» عنوان نموده و اظهار داشتند: در دوره مدیریتی اخیر دانشگاه، شاهد رشد مثال زدنی فعالیت‌ها و ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی بوده‌ایم.

ایشان در ادامه افزودند: با توجه به تجارب به دست آمده در دولت در طول سه سال گذشته، این آمادگی به طور کامل وجود دارد تا با مرتفع ساختن نیازمندی‌های آموزشی و پژوهشی داعا، برای توسعه طرح‌های این دانشگاه، مساعدت‌های لازم نیز صورت پذیرد.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه عالی دانشگاه عالی دفاع دانشگاه عالی دفاع ملی دفاع عالی دفاع دفاع ملی سرتیپ امیر سرتیپ سرتیپ آشتیانی


( ۱ )

نظر شما :